Monday, July 27, 2009

and so it is

Tā kā nosaukumu nolēmu izdomāt vēlāk, tad jāķeras pie rakstīšanas štelles.
Vispār zbis, beidzot cerams rīt tikšu vaļā no savas pāčas. Ilgi gaidītā uzvara pār matiem, nais!
Bet, ja tā nopietni, tad galīgi sūdīgi pakaļā un visādi citādi slikta nedēļas nogale. Tā jau nekas slikts, ja visi kaut kur nebūtu aizbraukuši - maitas!

Valds, Ričiņš, Justiņš un Ingīts Čingīts savā super ilgi gaidītajā pārgājienā, kas šodien izrādijās, ka nemaz nabija tik liels zajebiss.

Megnis & ko + Krūmiņa zvērā.<- ah="" bet="" daudz="" daudzi="" devu="" elza="" esot="" galvenais="" ies.="" mi="" n="" netik="" pa="" pats="" po="" r="" roj="" s.="" span="" tur="" u="" un="" vi="" visp="" zin="" zv="">
Kakls Sīlis ar draudzeni aizņemts. Kakls Emīls pazudis un nav sasniedzams.
Un noslēgumā Liene, ar kuru man bija sarunāta pastaiga, izlemj aizbraukt uz bīč partī.
Vēlīgi ļauži!

Nu tā nu es kvernēju mājās. Nu labi, ka vēl ar Miku aizgāju uz manēžu piektdien + vēl atradu Arčiņu ar kuru aiziet nopelst, bet vakars galīgs fufels pie personal computer. Filmu arī izvēlējos skatīties it kā normālu, bet nu zin kā i, man ne pārāk patika vispār (Road To Perdition).

Nu lab, vakar Upeniekam ar aizbraucām pakaļ uz Kandavu, vismaz to dabūju satikt. Kopš pilsētas dzerstiņa nebija satikts. Tam ar nabagam traki pēc nometnes tagad ir. Dzīve jau grūti un galīg pārmocīts tur bija.

Piektdien pat biju tik garlaicības nomākts un ar tik daudz enerģiju, ka, ja kāds būtu desmitos vakarā, kas protams ir nereāli, piedāvājis braukt uz Zvērā, es pat būtu braucis un tērējis savu pēdējo un tik citām lietām svarīgo naudiņu.

Ā un Paula par to ko es Tev teicu, ko es vēlētos izdarīt! Ja godīgi, tad es to jau itkā izdarīju pirms zvērā, laikam, ka trešdien, bet nu tagad tur atklājās vēl visādi pigori, tā kā nu - man laikam neiet!


No comments:

Post a Comment