Sunday, September 13, 2009

as the rush comes

embrace me, surround me, as the rush comes!
parastā gadījumā es teiktu, ka beidzot esmu atpakaļ no Rīgas, bet ne šoreiz.
šoreiz man ir žēl, ka atkal jāatgriežas mājās un skolas rutīnā, deem!
pie māsas dzīvoklī bija tik jauki, tik ļoti jauka atmosfēra ar tik ļoti jauko Elzu. what more can you want? Nu labi gan ir tas, ka arī Elza ar mani šodien atbrauca uz Kuldīgu, nu ir savi iemesli, ja!?
rīt atkal dosies prom un tad cerams, ka ceturtdien atkal atpakaļ.
esmu tagad no viņas šķirts ~40min un man jau tā pietrūkst. nē nu, bet tā visādi citādi viss labi, kā jau vienmēr.

Baltā nakts arī bija pietiekoši interesanta, žēl tikai, ka sanāca tik maz redzēt, jo pēdējais transports mums bija pus divpadsmitos, bet pasākumi tikai ritēja pilnā sparā. nu nekas, vismaz atklāju to cik kājām liels romantisma spēks. da ladno, man palīdzēja atklāt. tas tiešām bija kaut kas tāds nu... DEEM!

negribu rīt iet uz nekādu skolu, gribas gulēt, gulēt, gulēt un sapņot par skaistām, mīlīgām lietām.

ā un man šodien pleijerim lādētājs uzsprāga. un kā izskatās šobrīd paraujot līdz arī pašu pleijeri, kaut kā daļēji.

žēl!

No comments:

Post a Comment