Sunday, April 18, 2010

mamma neizaudzināja muļķi

Sestdienas vakars. Nomākušās debesis. Es un mani pastnieki, grābjam lapas. Atmosfēra patīkama. Sastrādājoties darbs rit raiti. Es klausos mūziku, un skan Tupac Shakur 1998. gadā izdotā dziesma - Changes.  
Viņš šajā dziesmā stāsta par tik ļoti pamanāmo rasismu, policijas brutalitāti, narkotikām, ielu bandām un to dzīvi. Otrā panta vidū izskan vārdi:

And although it seems heaven sent,
We ain't ready, to see a black President, uhh
It ain't a secret, don't conceal the fact,
the penitentiary's packed and it's filled with blacks.

Mani pārņēma prieks par to, ka mēs šobrīd piedzīvojam to, kā Amerikas Savienotās Valstis pārvalda pirmais melnais prezidents, to pastāvēšanas vēsturē. 
Tupaks par to būtu lepns.
Es aizdomājos par to, ka kaut kas tomēr ir mainījies, bet vienmēr būs lietas, kas nemainīsies nekad! 

No comments:

Post a Comment