Wednesday, December 30, 2009

continental Love

Viss labais kādreiz beidzas, bet Tu vienmēr ceri, ka ar Tevi tā nenotiks. Arī Viņš jeb es tā cerēju. Un pie kā esmu nonācis tagad. NEKĀ. Pilnīgi nekā. Handling life and letting it drown.
Patiesības izzināšana ir muļķīgs tikums. Tā neļauj cilvēkiem iegūt to, ko viņi patiesi vēlas. Ne vienmēr dzīvē cilvēks var būt kopā ar to, kuru vēlas un kurš ļoti, ļoti patīk. Dažreiz atliek tikai noskatīties, kā tavu laimi bauda kāds cits. Un uz to noskatīties ir sasodīti smagi, bet vienmēr es dzīvošu pēc principa Hopes die last. Sit mani nost, bet es to pārdzīvot nespēju. Runā, ka laiks sadziedē visas rētas, un agri vai vēlu viss tiek aizmirst un piedots, bet pagaidām šis princips īsti labi nedarbojas. Un vēlreiz Paldies Tev.
Kamēr citi smejas un priecājas, Viņš iemīņā vārdus ezerā vidū sniegā. Šie vārdi arī vēsta visu patiesību. Tie ietver visu, kas man ir sakāms. Kāds man reiz teica, ka nevajag būt uzmācigam, ja nejūti, ka otrs to vēlas. Pietiks uzkraut Tev manus pārdzīvojumus, lai vismaz kādam ir viegli. Un patiesībā - Sūdīg Man!

Stand beside me, let me see what those hands hide.
Don't be scared about me, you are here just to see me die.
White dressed angel let me try to take you high, take you as high as i can fly. I committed suicide, you just died to see me cry. But I don`t blame you. That's your only sweet laugh.
So don't blame me, I couldn't reach the afterlife. Don't hate me, because i've never felt your heart beating.
Then I fucked up mine!

No comments:

Post a Comment